15η Health Expo Συνέντευξη με τον Βασ. Παπαδάκη Καθ. & Αντιπρύτανη του ΟΠΑ
- Λεπτομέρειες
- Εμφανίσεις: 172
Παρακολουθήστε τη συνέντευξη του κ. Παπαδάκη, που πραγματοποιήθηκε κατά τη διάρκεια της 15ης Health Expo
Η «μάχη» των τεχνολογικών κολοσσών στην ΑΙ: Ποιος είναι ο νικητής;
- Λεπτομέρειες
- Εμφανίσεις: 129
Των Σπύρου Γαϊτάνου, αποφοίτου Διατμηματικού Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών ΜΒΑ του ΟΠΑ και Βασίλη Παπαδάκη, Καθηγητή, Αντιπρύτανη του ΟΠΑ
Η Τεχνητή Νοημοσύνη (ΤΝ) έχει εισέλθει στην καθημερινότητά μας «αθόρυβα» εδώ και μερικά χρόνια μέσω τεχνολογιών, όπως οι εξατομικευμένες συστάσεις, η «έξυπνη» πληκτρολόγηση, οι εξατομικευμένες διαφημίσεις και πρόσφατα τα chatbots, με πολύ διάσημο εκπρόσωπο το ChatGPT. Μετά την κυκλοφορία του πασίγνωστου πλέον chatbot στο ευρύ κοινό πριν έναν χρόνο, άρχισε να ακούγεται πολύ περισσότερο το πώς η ΤΝ θα αλλάξει τη ζωή των ανθρώπων και πλέον το λεγόμενο hype train («πυρετός αναμονής») γύρω από τις δυνατότητες της ΤΝ φαίνεται να είναι ασταμάτητο.
Δείτε περισσότερα εδώ.
Η Νέα έκδοση του βιβλίου στρατηγικής είναι επιτέλους πραγματικότητα!
- Λεπτομέρειες
- Εμφανίσεις: 163
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ: ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΜΕΛΕΤΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΩΝ
Αυτή ασχολείται με στρατηγικά ερωτήματα που πρέπει να απασχολούν κάθε επιχείρηση και στέλεχος σήμερα:
1. Πως κατανοούμε και προσαρμοζόμαστε σε ένα εξωτερικό περιβάλλον που είναι αβέβαιο και συχνά εχθρικό;
2. Τι ικανότητες απαιτείται να αναπτύξουμε ώστε να κερδίσουμε ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα έναντι των άλλων παικτών της αγοράς;
3. Αξίζει να δημιουργήσουμε ένα μακροχρόνιο όραμα/αποστολή ή μήπως αυτό αποτελεί μια μη αναγκαία ‘πολυτέλεια’ σ’ έναν κόσμο που αλλάζει καθημερινά;
4. Ποιες είναι οι δυνητικές στρατηγικές ανάπτυξης της επιχείρησής μας; Ποιες από αυτές μας ταιριάζουν και πως μπορούμε να τις αξιολογήσουμε και να τις ιεραρχήσουμε;
5. Πώς μπορούμε να προστατέψουμε την εταιρεία μας από τις επιπτώσεις μιας κρίσης ή μιας ύφεσης; Πώς μπορούμε να επιβιώσουμε ή/και να βγούμε κερδισμένοι;
6. Πως ανταγωνιζόμαστε με στόχο να ξεχωρίσουμε έναντι των λοιπών παικτών της αγοράς με έναν τρόπο που να γίνεται αντιληπτός και να εκτιμάται από τον πελάτη; Με άλλα λόγια ποια είναι η ανταγωνιστική μας στρατηγική (competitive strategy);
7. Πως επιλέγουμε τον κάθε φορά πιο πρόσφορο τρόπο υλοποίησης των επιμέρους κινήσεων στρατηγικής (πχ μέσω εξαγορών, συγχωνεύσεων, συμμαχιών ή ανάπτυξης με ίδια μέσα);
8. Πως υλοποιούμε αποτελεσματικά τις πιο πάνω επιλογές και τι είδους συστήματα, ανθρώπινο δυναμικό, οργανωτικές δομές, στυλ διοίκησης, αξίες χρειαζόμαστε για να το επιτύχουμε;
9. Πως δημιουργούμε μια επιχείρηση ικανή να προσαρμόζεται στο παρόν και ταυτόχρονα να βλέπει στο μέλλον;
93 ετών η γιαγιά Ντίνα παρακολούθησε μάθημα Στρατηγικής στο ΟΠΑ!
- Λεπτομέρειες
- Εμφανίσεις: 362
Ήταν μεγάλη τιμή για εμένα και τους φοιτητές μου στο τελευταίο δίωρο του εξαμήνου, στο μάθημα της Επιχειρησιακής Στρατηγικής του Τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης επιχειρήσεων του ΟΠΑ, να έχουμε μαζί μας την κυρία Κωνσταντίνα Παυλοπούλου (γιαγιά Ντίνα) συνταξιούχο δασκάλα και τ. διευθύντρια δημοτικού σχολείου σε μια εποχή που, όπως λέει η ίδια, οι τάξεις είχαν περίπου 100 παιδιά.
Η γιαγιά Ντίνα όχι μόνο παρακολούθησε με προσοχή τις 2 ώρες του μαθήματος, αλλά με πλήρη διαύγεια πνεύματος απευθύνθηκε προς τους φοιτητές και τους μίλησε για την αξία της φιλομάθειας. Έχοντας δίπλα της τον εγγονό της Λυντιρίδη Μανώλη, φοιτητή του Τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων ο οποίος ανελλιπώς παρακολουθεί το μάθημα, μας είπε ότι δανείζεται από τον εγγονό της και διαβάζει το βασικό βιβλίο του μαθήματος, έχοντας μάλιστα φτάσει στο 7ο κεφάλαιο!
Η γιαγιά Ντίνα αντιπροσωπεύει ένα λαμπρό παράδειγμα θέλησης για ζωή και διαρκούς μάθησης ακόμα και στην ηλικία των 93 ετών.
Αγαπητή κυρία Παυλοπούλου, αγαπητή γιαγιά Ντίνα, σε θαυμάζουμε και σ’ ευχαριστούμε εγώ και οι φοιτητές μου για την τιμή που μας έκανες να είσαι μαζί μας, αλλά και για το ανεπανάληπτο μάθημα ζωής που μας έδωσες!
Διεθνής Διάκριση των φοιτητών του executive MBA!
- Λεπτομέρειες
- Εμφανίσεις: 190
Ως αναπόσπαστο τμήμα του μαθήματος της Στρατηγικής με διδάσκοντα τον καθηγητή Βασίλη Παπαδάκη, οι φοιτητές του Executive MBA έχουν τη δυνατότητα να εφαρμόσουν τις γνώσεις, τις δεξιότητες και τις εμπειρίες τους, συμμετέχοντας στο Business Strategy Game, το πιο δημοφιλές διεθνώς παιχνίδι στρατηγικής.
Στο πλαίσιο του Strategy Game, οι φοιτητές του Executive MBA χωρίζονται σε ομάδες, καθεμία από τις οποίες αναλαμβάνει τη διοίκηση μιας προσομοιωμένης επιχείρησης. Οι ομάδες ανταγωνίζονται μεταξύ τους για μια σειρά ετών ώστε να προκύψει η τελική νικήτρια. Τον Δεκέμβριο του 2022 η ομάδα «DeusXMachina», κέρδισε το Strategy Game μεταξύ των φοιτητών του Executive MBA.
Στη νικήτρια ομάδα δόθηκε στη συνέχεια η δυνατότητα να συμμετέχει την άνοιξη του 2023 στον διεθνή διαγωνισμό στον οποίο προσκαλούνται οι πρώτες ομάδες από Πανεπιστήμια και Business Schools από όλον τον κόσμο. Τα μέλη της «DeusXMachina» είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν τις δεξιότητές τους στη στρατηγική απέναντι σε ταλαντούχους συμμετέχοντες 10 αντίπαλων ομάδων από άλλα πανεπιστήμια όπως από το George Mason University (USA), University of South Carolina (USA), Universidad de Lima (Peru), Trinity Western University (Canada), και άλλα διεθνή Πανεπιστήμια.
Περισσότερα Άρθρα...
- Διεθνής διάκριση ερευνητικής εργασίας
- Σημαντική Διάκριση για το Executive MBA του ΟΠΑ, από την έγκυρη διεθνή λίστα κατάταξης Eduniversal για το 2022
- Η Apivita υποδέχθηκε φοιτητές του Executive MBA του William and Mary University των ΗΠΑ, μαζί με φοιτητές του Executive MBA του ΟΠΑ
- Ψηφιακή επίσκεψη στο Pfizer Global Center for Digital Innovation στη Θεσσαλονίκη