Νέα έκδοση (7η) του πρώτου τόμου (Θεωρία) του βιβλίου της Στρατηγικής
- Λεπτομέρειες
- Εμφανίσεις: 1163
Η 7η,σημαντικά αναθεωρημένη, έκδοση του βιβλίου ασχολείται με ερωτήματα που πρέπει να απασχολούν κάθε επιχείρηση και στέλεχος σήμερα:
- Πώς θα κατανοήσουμε και θα ανταποκριθούμε στις αλλαγές του εξωτερικού περιβάλλοντος στο οποίο δραστηριοποιείται η επιχείρησή μας,
- Πώς θα δημιουργήσουμε και θα αξιοποιήσουμε θεμελιώδεις ικανότητες για να κερδίσουμε ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα,
- Πώς θα κατευθύνουμε την επιχείρησή μας και τους ανθρώπους μας προς το μέλλον,
- Ποιες ανάγκες, ποιων πελατών σε ποιες αγορές ή/και επιχειρηματικές δραστηριότητες θα επιλέξουμε να ικανοποιήσουμε, και με ποιο τρόπο,
- Πώς θα προστατέψουμε την εταιρεία μας από τις επιπτώσεις της κρίσης. Πώς μπορούμε να επιβιώσουμε ή/και να βγούμε κερδισμένοι,
- Με ποιο τρόπο (π.χ. εξαγορές, συγχωνεύσεις, συμμαχίες, οργανική ανάπτυξη), θα διεισδύσουμε σε νέες αγορές ή/και επιχειρηματικές δραστηριότητες,
- Πώς θα επιτύχουμε διατηρήσιμο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην αγορά μας,
- Ποιες δομές, συστήματα, ικανότητες, στελεχιακό δυναμικό χρειάζεται να αναπτύξουμε για να υποστηρίξουμε αποτελεσματικά την υλοποίηση της στρατηγικής μας.
- Πώς θα δημιουργήσουμε μια επιχείρηση ευέλικτη και ικανή να προσαρμόζεται στις καταιγιστικές αλλαγές, και πώς θα βελτιώσουμε την ποιότητα λήψης στρατηγικών αποφάσεων,
- Πώς μπορούμε να δημιουργήσουμε ένα επιχειρηματικό σχέδιο (businessplan) στο οποίο να περιγράφεται το παρόν και να σχεδιάζεται το μέλλον της επιχείρησής μας.
Για να απαντήσει στα ερωτήματα αυτά το βιβλίο βασίζεται στην πιο σύγχρονη διεθνή θεωρία και πρακτική της Στρατηγικής. Επιπρόσθετα χρησιμοποιεί μια πλειάδα παραδειγμάτων ελληνικών και διεθνών επιχειρήσεων για να κάνει τα επιχειρήματα κατανοητά στον αναγνώστη. Κάθε κεφάλαιο συνοδεύεται από πρόσφατα ενημερωμένη βιβλιογραφία, η οποία μπορεί να αποτελέσει πολύτιμο βοηθό για τον αναγνώστη που επιθυμεί να εμβαθύνει στο αντικείμενο.
Παράλληλος στόχος είναι να βοηθήσει τον αναγνώστη να κατανοήσει τις ιδιαιτερότητες κάθε στρατηγικής επιλογής και τα τυχόν προβλήματα στην εφαρμογή της. Γίνεται έτσι σαφές ότι σε θέματα στρατηγικής δεν υπάρχουν εύκολες λύσεις ούτε ‘συνταγές επιτυχίας’. Οι στρατηγικές αποφάσεις είναι πολύπλοκες, εμπεριέχουν αβεβαιότητα και κατά συνέπεια ενδέχεται να αποτύχουν.
Ο σχεδιασμός του βιβλίου είναι τέτοιος ώστε τα πρώτα κεφάλαια να δημιουργούν μια ισχυρή βάση πάνω στην οποία στηρίζονται τα μετέπειτα κεφάλαια.
Η 7η, έκδοση του βιβλίου ενσωματώνει θεωρία και γνώσεις από τη βιβλιογραφία στα οικονομικά, στο μάρκετινγκ, στην οργανωσιακή θεωρία, στα χρηματοοικονομικά και στο διεθνές μάνατζμεντ. Με τον τρόπο αυτό επιχειρεί να δώσει στον αναγνώστη μια σφαιρική άποψη. Η στρατηγική επιβάλλεται να βλέπει και το δένδρο και το δάσος.
Όπως και οι προηγούμενες εκδόσεις, έτσι και η νέα έκδοση, φιλοδοξεί να αποτελέσει πολύτιμο οδηγό όχι μόνο στα στελέχη των επιχειρήσεων που χαράζουν τη στρατηγική και παίρνουν τις στρατηγικές αποφάσεις, αλλά και σ’ εκείνους (μεσαία και κατώτερα στελέχη, προπτυχιακοί και μεταπτυχιακοί φοιτητές) που επιθυμούν να κατανοήσουν καλύτερα τις στρατηγικές κινήσεις των ελληνικών και διεθνών επιχειρήσεων στη ‘σκακιέρα’ του ανταγωνισμού.
Tο ΠΜΣ στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) και το Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του ΟΠΑ φιλοξένησε το ESC Rennes School of Business (11-21 Ιανουαρίου 2016)
- Λεπτομέρειες
- Εμφανίσεις: 1002
Διεθνής Διάκριση των φοιτητών του MBA Πλήρους Φοίτησης και του Executive MBA του ΟΠΑ στο διεθνές παιχνίδι στρατηγικής Business Strategy Game
- Λεπτομέρειες
- Εμφανίσεις: 1112
O καθηγητής του Ο.Π.Α., Β. Παπαδάκης απαντά στο neolaia.gr
- Λεπτομέρειες
- Εμφανίσεις: 1384
Διεθνής Διάκριση των φοιτητών του Executive MBA
- Λεπτομέρειες
- Εμφανίσεις: 1106
Ως αναπόσπαστο τμήμα του μαθήματος της Στρατηγικής με διδάσκοντα τον καθηγητή Βασίλη Παπαδάκη, οι φοιτητές του Executive MBA έχουν τη δυνατότητα να εφαρμόσουν τις γνώσεις και τις εμπειρίες τους συμμετέχοντας στο Business Strategy Game, το πιο δημοφιλές διεθνώς παιχνίδι στρατηγικής.
Στα πλαίσια του Strategy Game οι φοιτητές του Executive MBA χωρίζονται σε ομάδες, κάθε μια από τις οποίες αναλαμβάνει τη διοίκηση μιας προσομοιωμένης επιχείρησης. Οι ομάδες ανταγωνίζονται για μια σειρά ετών ώστε να προκύψει ο τελικός νικητής. Το Δεκέμβριο του 2014 η νικήτρια ομάδα αποτελείτο από τους Μαντέλη Μπάμπη, Κολοφωτιά Ελένη, Παπαδιαμάντη Βάσω, Ρίγγα Ξενοφώντα και Χνάρη Έλενα.
Περισσότερα Άρθρα...
- Διάκριση Άρθρου ως Outstanding Paper για το 2014 του Journal of Strategy and Management
- Tο Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων και το ΠΜΣ στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) του ΟΠΑ φιλοξένησε το ESC Rennes School of Business (7-17 Ιανουαρίου 2015)
- Πρόγραμμα Ειδίκευσης στη Διοίκηση Επιχειρήσεων για Φαρμακοποιούς με τη Χορηγία της APIVITA (7η σειρά)
- Εξωτερικός Αξιολογητής της Διδακτορικής Διατριβής στο Aston University, UK