Professor Vassilis Papadakis Website

Οι ώρες γραφείου του κ. Παπαδάκη για το χειμερινό εξάμηνο είναι: Παρασκευή 12.00 - 13.00
 

Η Νέα έκδοση του βιβλίου στρατηγικής είναι επιτέλους πραγματικότητα!

ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ: ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΜΕΛΕΤΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΩΝ

Αυτή ασχολείται με στρατηγικά ερωτήματα που πρέπει να απασχολούν κάθε επιχείρηση και στέλεχος σήμερα:

1. Πως κατανοούμε και προσαρμοζόμαστε σε ένα εξωτερικό περιβάλλον που είναι αβέβαιο και συχνά εχθρικό;

2. Τι ικανότητες απαιτείται να αναπτύξουμε ώστε να κερδίσουμε ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα έναντι των άλλων παικτών της αγοράς;

3. Αξίζει να δημιουργήσουμε ένα μακροχρόνιο όραμα/αποστολή ή μήπως αυτό αποτελεί μια μη αναγκαία ‘πολυτέλεια’ σ’ έναν κόσμο που αλλάζει καθημερινά;

4. Ποιες είναι οι δυνητικές στρατηγικές ανάπτυξης της επιχείρησής μας; Ποιες από αυτές μας ταιριάζουν και πως μπορούμε να τις αξιολογήσουμε και να τις ιεραρχήσουμε;

5. Πώς μπορούμε να προστατέψουμε την εταιρεία μας από τις επιπτώσεις μιας κρίσης ή μιας ύφεσης; Πώς μπορούμε να επιβιώσουμε ή/και να βγούμε κερδισμένοι;

6. Πως ανταγωνιζόμαστε με στόχο να ξεχωρίσουμε έναντι των λοιπών παικτών της αγοράς με έναν τρόπο που να γίνεται αντιληπτός και να εκτιμάται από τον πελάτη; Με άλλα λόγια ποια είναι η ανταγωνιστική μας στρατηγική (competitive strategy);

7. Πως επιλέγουμε τον κάθε φορά πιο πρόσφορο τρόπο υλοποίησης των επιμέρους κινήσεων στρατηγικής (πχ μέσω εξαγορών, συγχωνεύσεων, συμμαχιών ή ανάπτυξης με ίδια μέσα);

8. Πως υλοποιούμε αποτελεσματικά τις πιο πάνω επιλογές και τι είδους συστήματα, ανθρώπινο δυναμικό, οργανωτικές δομές, στυλ διοίκησης, αξίες χρειαζόμαστε για να το επιτύχουμε;

9. Πως δημιουργούμε μια επιχείρηση ικανή να προσαρμόζεται στο παρόν και ταυτόχρονα να βλέπει στο μέλλον;

10. Ποιος ο ρόλος των διαφόρων ιεραρχικών επιπέδων (ανώτατη ηγεσία, μεσαία στελέχη, εργαζόμενοι στην ‘πρώτη γραμμή’) στη δημιουργία και υλοποίηση της στρατηγικής; Πως μπορεί το κάθε επίπεδο να συνεισφέρει σε μια πιο αποτελεσματική στρατηγική;

11. Πώς μπορούμε να δημιουργήσουμε ένα επιχειρηματικό σχέδιο (business plan) στο οποίο να περιγράφεται το παρόν και να σχεδιάζεται το μέλλον της επιχείρησής μας;

Για να απαντήσει στα ερωτήματα αυτά το βιβλίο βασίζεται στην πιο σύγχρονη διεθνή θεωρία και πρακτική της Στρατηγικής. Επιπρόσθετα χρησιμοποιεί μια πλειάδα μελετών περιπτώσεων ελληνικών και διεθνών επιχειρήσεων για να κάνει τα επιχειρήματα κατανοητά στον αναγνώστη. Κάθε κεφάλαιο συνοδεύεται από πρόσφατα ενημερωμένη βιβλιογραφία, η οποία μπορεί να αποτελέσει πολύτιμο βοηθό για τον αναγνώστη που επιθυμεί να εμβαθύνει στο αντικείμενο.

Φιλοδοξία του παρόντος είναι να αποτελέσει πολύτιμο οδηγό όχι μόνο στα στελέχη των επιχειρήσεων που χαράζουν τη στρατηγική και παίρνουν τις στρατηγικές αποφάσεις, αλλά και σ’ εκείνους (μεσαία και κατώτερα στελέχη, προπτυχιακοί και μεταπτυχιακοί φοιτητές) που επιθυμούν να κατανοήσουν καλύτερα τις στρατηγικές κινήσεις των ελληνικών και διεθνών επιχειρήσεων στη ‘σκακιέρα’ του ανταγωνισμού.

ΑΡΧΙΚΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ Η Νέα έκδοση του βιβλίου στρατηγικής είναι επιτέλους πραγματικότητα!

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

  • Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Πατησίων 76, 10434 Αθήνα
  • Γραφείο: Κεντρικό Κτίριο του Πανεπιστημίου, 1ος όροφος, απέναντι από την Πρυτανεία. 
  • Τηλέφωνο Γραφείου: 210-8203 272
  • Email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

ΩΡΕΣ ΓΡΑΦΕΙΟΥ

  • Οι ώρες γραφείου του κ. Παπαδάκη
    για το χειμερινό εξάμηνο είναι:
  • Παρασκευή 12.00 - 13.00