Αρχική

Σιώμκος Γεώργιος

Στοιχεία επικοινωνίας

Γραφείο: Ισόγειο – Κεντρικό Κτίριο
Web: Προσωπική ιστοσελίδα
Email: gsiomkos@aueb.gr
Τηλέφωνο: 210 8203233
Φαξ: -
CV: Πλήρες βιογραφικό

 

Σύντομο βιογραφικό

Ο Γεώργιος Σιώμκος είναι Καθηγητής Μάρκετινγκ στο Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΟΠΑ) (www.aueb.gr/users/siomkos), καθώς επίσης Διευθυντής του Μεταπτυχιακού Προγράμματος στη Διοίκηση Υπηρεσιών (www.msmfull.aueb.gr), και του Εργαστηρίου Ανάλυσης Αγορών και Καταναλωτικής Συμπεριφοράς του Πανεπιστημίου. Έχει διατελέσει Πρόεδρος Τμήματος και μέλος των Συγκλήτων του Πανεπιστημίου Μακεδονίας και του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.Σπούδασε στο Stern School of Business του New York University των ΗΠΑ, όπου έλαβε τα πτυχία B.Sc. (cum laude) στο Μάρκετινγκ και το Μάνατζμεντ, ΜΒΑ στα Χρηματοοικονομικά, M.Phil. στο Μάρκετινγκ, M.Sc. στη Στατιστική και την Επιχειρησιακή Έρευνα, και Ph.D. (Διδακτορικό) στο Μάρκετινγκ και την Επιχειρησιακή Στρατηγική.

Έχει διδάξει προπτυχιακά και μεταπτυχιακά μαθήματα μάρκετινγκ στα Πανεπιστήμια των ΗΠΑ, New York University (Stern School of Business) και Long Island University, και στην Ελλάδα, στο ALBA, στο Πανεπιστήμιο Πειραιώς, στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο και στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας. Το 1988 ανακηρύχθηκε Doctoral Consortium Fellow της Αμερικανικής Εταιρείας Μάρκετινγκ - American Marketing Association (στο University of California – Berkeley). Έχει τιμηθεί με το βραβείο άριστης διδασκαλίας “NYU Doctoral Student Outstanding Teaching Award”, καθώς και με αριστεία διδασκαλίας από τα Μεταπτυχιακά Προγράμματα στη Διοίκηση Υπηρεσιών και το MBA International του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.Τα ερευνητικά και επαγγελματικά του ενδιαφέροντα καλύπτουν τους χώρους του Στρατηγικού Ηλεκτρονικού Μάρκετινγκ, του Στρατηγικού Σχεδιασμού Μάρκετινγκ, της Συμπεριφοράς του Καταναλωτή, της Έρευνας Αγοράς, και της Διαχείρισης Επιχειρησιακών Κρίσεων (crisis management) εξαιτίας επιβλαβών προϊόντων.

Έχει συγγράψει 8 βιβλία πάνω στα θέματα ενδιαφέροντός του, και έχει δημοσιεύσει πάνω από 70 επιστημονικές εργασίες σε ακαδημαϊκά περιοδικά και επιστημονικούς τόμους. Οι εργασίες του έχουν δημοσιευτεί σε μερικά από τα καλύτερα επιστημονικά περιοδικά διεθνώς, όπως, Journal of Retailing, European Journal of Marketing, Journal of Consumer Behaviour, Journal of Business Strategy, Long Range Planning, Advances in Consumer Research, Industrial and Environmental Crisis Quarterly, Journal of Internet Marketing κ.ά.

 

Επισκεφτείτε μας στο Facebook RSS